Services
WAAROM GILDE-BT SERVICES?
Onze specialisten staan klaar om u te helpen
Bij het ondersteunen van organisaties maken we gebruik van slimme softwareapplicaties. Daarnaast kunnen we terugvallen op ruim 25 jaar ervaring.
Strategie en advies
Gilde-BT Services is dus meer dan software alleen. Onze experts gaan tot de kern van de zaak, zetten alle aspecten op een rij en realiseren zo maatwerk.
Klantenservice en helpdesk
Uw klantenservice en helpdesk bij Gilde-BT Services onderbrengen? Dat kan uiteraard. Dankzij onze jarenlange ervaring bieden we oplossingen die aansluiten bij uw organisatie.
Administratie
De backofficemedewerkers van Gilde-BT Services verwerken en volgen opleidingsinschrijvingen en het opleidingsproces van zowel individuele deelnemers als groepen van A tot Z.
De weg vinden in de wereld van subsidies kan heel lastig zijn. Datzelfde geldt voor het opstellen van een goede onderbouwing van de aanvraag.
U wil zich vooral met uw core business bezighouden en besteedt bepaalde onderdelen van de bedrijfsvoering liever uit. Maar dan wel bij een partner die als verlengstuk van het eigen bedrijf fungeert.
Cursus
administratie
Subsidie
Administratie
Vergoedingen
Beheer
Financiële
Administratie
analyseren en inventariseren
- Samen met de klant inventariseren van processen
Procesuitwerkingen
- Taken vaststellen en vertalen naar optimale procesuitwerkingen
Optimalisatie IT-Tooling
- Procesbewerkingen omzetten naar IT-oplossingen
Finetuning en doorontwikkeling
- Verbeteringen, optimalisaties, vernieuwingen en uitbreidingen
Klant aan het woord
TechForce
Jeroen Speelman, Directeur
“Dankzij portal Gilde-BT gestructureerd inzicht in aanvraag WBSO”
ROC Midden Nederland
Hans Franken, Manager Backoffice
“Applicatie BOP wordt steeds veelzijdiger”
SSFH
Eerke Steller, Projectleider vergoedingen
“We kunnen de huisartsenzorg weer meer over de zorg laten gaan”
Techniekfabriek NS
Marian Hafkenscheid, Projectleider opleidingen
“Onderhoud moderne treinen vraagt om up-to-date kennis”
Plusport
Yvonne Loef, Directeur
“Ik kom regelmatig mensen tegen die een van onze cursussen hebben gevolgd”
GVB
Aria Noorlander, Manager Technische Support Opleidingen
“Goed onderhoud vraagt om actuele kennis en vaardigheden”
Connexxion Openbaar Vervoer
Adrie Schalkwijk, Manager L&D
“Een leven lang leren”
USG People
Henk Deen, Functioneel Applicatiebeheerder
“Ik bel nooit voor niets”
Sectorinstituut transport & logistiek
Guus Alfrink, Directiesecretaris
“Vlekkeloze trajecten”