Next Level, een framework dat volledig op de wensen van de klant kan worden ingezet

“Next Level, een framework dat volledig op de wensen van de klant kan worden ingezet”

Zeven jaar geleden werd gestart met het opzetten van het Next Level Framework. Dit kan worden gezien als de fundering, deze is omvangrijk en flexibel zodat we hierop alle klantapplicaties kunnen bouwen.

“Aan Next Level is door een team ontwikkelaars jaren ontwikkeld. Niet alleen worden continu nieuwe modules toegevoegd, ook wordt de code van het hele project up-to-date gehouden”, begint teamleider en hoofdprogrammeur Bas Schurink. “In nauw overleg met de klant stemmen we Next Level volledig op diens wensen af. Aan de reeds ontwikkelde modules worden enkele klantspecifieke onderdelen toegevoegd. Het resultaat voelt als een maatwerkoplossing voor de klant. Met name de klant van onze klant moet het gevoel van gebruiksgemak ervaren. Ervaringen van onze klanten gebruiken we weer als input om het Next Level Framework uit te breiden.”

Informatie op één plek

Inmiddels zijn er al tientallen verschillende modules ontwikkeld, elk met eigen toepassingsmogelijkheden. Om subsidies mee aan te vragen, om opleidingstrajecten in onder te brengen, om dashboards weer te geven, rapportages in te zien of de administratie te beheren. “Het fijne van zo’n applicatie is dat alle informatie op één plek wordt samengebracht”, merkt Bas op. “Dat zorgt voor overzicht. Toegang verkrijgen kan op allerlei manieren, conform de wens van de klant.”

Update

Applicaties die door een klant in gebruik zijn genomen, worden volgens Bas regelmatig ge-updatet. Zo’n update wordt over het algemeen één keer per maand uitgevoerd, zegt hij. “Dat doen we in overleg, op een moment dat de klant er het minste van merkt. Het kan ook zijn dat we op basis van feedback van klanten besluiten de look and feel, de uitstraling iets aan te passen. Meestal in overleg met een designer. Dat komt de gebruiksvriendelijkheid weer ten goede.”

Nieuwe features

De feedback komt niet alleen van klanten, maar ook vanuit het eigen team, maakt Bas duidelijk. Hij vertelt dat er wekelijks overleg is over de functionaliteit van een Next Level-module. “Het kan zijn dat we zelf verbeterpuntjes hebben ontdekt, maar ook dat we op basis van de nieuwste ontwikkelingen aanpassingen doorvoeren. We kijken dan vooral naar criteria als gebruiksgemak, overzicht en dergelijke.” Op basis van wensen van klanten of geluiden uit de markt wordt er bovendien in zo’n bijeenkomst besproken aan welke nieuwe toepassingen behoefte is. Volgens Bas komen er dan ook maandelijks nieuwe features uit.

Verbeteringen

Een voorbeeld daarvan is een nieuwe koppeling met de KvK. “De nieuwe KvK methodiek applicatie verschijnt in april en daarmee komt de oude te vervallen. In de nieuwe versie zijn een aantal verbeteringen aangebracht zoals het onderdeel correspondentie en het gebruiksgemak. Zo staan de ontwikkelingen rondom deze module nooit stil en komen er steeds nieuwe versies. Tot grote tevredenheid van onze klanten.”

Andere nieuwsberichten

Persbericht: Response Instituut BV betreedt nieuwe groeifase onder Gilde-BT Groep

Response Instituut BV betreedt nieuwe groeifase onder Gilde-BT Groep   23 april 2024 - Roermond/Venlo, Nederland  Response Instituut, een toonaangevend instituut in persoonlijke ontwikkeling en professionele training, kondigt vandaag aan dat het klaar is voor een...

Bedrijfsuitje 2024

Gilde-BT Goes Antwerp & Cologne Datum: 19 april 2024 Dit jaar was het weer zover, Gilde-BT ging met de werknemers van Gilde-BT Software & Services, GBT Opleidingen, OVD Opleidingen en UQ Learn er op uit! Dit jaar viel de keuze niet op een, maar op twee...

Samenwerking Gilde-BT en UQ Learn

Innovatieve samenwerking Gilde-BT/UQ Nederland en UQ België; Het nieuwe X in de wereld van social- en microlearning. Datum: 21 december 2023 Gilde-BT en UQ kondigen met trots hun samenwerking voor de Nederlandse markt aan, gericht op het revolutioneren van het...

Medewerker aan het woord: Leon

Medewerker aan het woord: Leon Engels Senior Backoffice medewerker bij Gilde-BT Services Ieder kwartaal geeft een medewerker van Gilde-BT Software en Services een inkijkje in zijn of haar werk. Wij geven deze persoon de vrijheid om kort iets te vertellen over werken...

Medewerker aan het woord: Youri

Medewerker aan het woord: Youri Stickelbruck Teamleader Learning bij Gilde-BT Software Ieder kwartaal geeft een medewerker van Gilde-BT Software en Services een inkijkje in zijn of haar werk. Wij geven deze persoon de vrijheid om kort iets te vertellen over werken bij...

Smart Driver Coaching haalt het beste uit een chauffeur

“Smart Driver Coaching haalt het beste uit een chauffeur” Apployee is een dienstverlener die zich bezighoudt met onder meer performance-verbetering binnen de transportsector en bij logistieke bedrijven. Gilde-BT Software & Services richt zich onder andere op het...

Dankzij feedback perfectioneren we nu SOOB Subsidiepunt

“Dankzij feedback perfectioneren we nu SOOB Subsidiepunt” Goede werknemers vinden en behouden voor de logistiek- en transportsector, dat is één van de belangrijke speerpunten van STL (Sectorinstituut Transport en Logistiek). Gilde-BT is een van zijn partners waarbij...

Stagelopen bij Gilde-BT Software & Services

Stagelopen bij Gilde-BT Software en Services Hoi allemaal,Ik ben Xander Vos, 20 jaar en ik kom uit Deurne. Op dit moment ben ik bezig met mijn zesde semester van de opleiding Software Engineering aan de Fontys Hogeschool in Eindhoven. Het afgelopen half jaar heb ik...

Medewerker aan het woord: Frank

Medewerker aan het woord: Frank van den Essen Directeur Gilde-BT Software Ieder kwartaal geeft een medewerker van Gilde-BT Software en Services een inkijkje in zijn of haar werk. Wij geven deze persoon de vrijheid om kort iets te vertellen over werken bij Gilde-BT...

HTM Leerplein: 100% transparantie in opleidingen en bekwaamheden

HTM leerplein 100% transparantie in opleidingen en bekwaamheden HTM heeft de weg ingezet naar een leven lang ontwikkelen. Daarnaast is het voor de in Den Haag gevestigde personenvervoerder cruciaal dat ze controle hebben op de bekwaamheden van hun medewerkers. Bij de...