Hoe zorgen we dat we het perfect blijven doen?
 

Kwaliteit


Gilde-BT werkt al jaren met een kwaliteitssysteem conform de ISO-normering en hanteert voor de uitvoering van scholingstrajecten een gefaseerde aanpak waarbij al onze producten en diensten aan de geldende kwaliteitsnormen worden getoetst. Klanttevredenheid en het realiseren van verbeteringen staan hierbij centraal.
De positieve waardering door onze opdrachtgevers heeft geresulteerd in een jarenlange CEDEO-erkenning voor maatwerk bedrijfsopleidingen.

Klanttevredenheid


Tevreden klanten zijn onze belangrijkste drijfveer.
Daarom voeren wij regelmatig een klanttevredenheidsonderzoek uit onder onze top-50 klanten.
Wij vragen hen onder meer hoe zij de ondersteuning door onze medewerkers ervaren, hoe de trainingen/cursussen naar hun mening worden uitgevoerd, hoe de administratieve afhandeling is en wat ze vinden van de ingezette trainers/docenten.
Met trots kunnen wij melden dat Gilde-BT gemiddeld een 8 scoort in de waardering. 

Op het gebied van tevredenheid bij softwareklanten handelt Gilde-BT Software uniek. Wij geven implementatiegarantie.
Dit betekent dat de klant pas betaalt als deze aangeeft tevreden te zijn over het opgeleverde resultaat.
Vind maar eens een partij die dat aandurft!


 

Klachten


Het kan natuurlijk altijd voorkomen dat u niet tevreden bent over onze dienstverlening. Daar zoeken we dan graag een oplossing voor. Uw contactpersoon bij Gilde-BT is hiervoor het eerste aanspreekpunt.
Indien dit niet tot een bevedigende oplossing leidt, kunt u een klacht indienen conform onze klachtenprocedure.